Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the breadcrumb-navxt domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/onetomarket.nl/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Slimbestraten - Onetomarket

Onetomarket maakt gebruik van cookies. Privacy beleid.

Slimbestraten

Uitdaging

Slimbestraten, grootste leverancier van tuintegels aan de eind consument, positioneert zich als voordeligste aanbieder via een geavanceerde webshop en een unieke inkoopkracht. De interne organisatie had echter niet de beschikking over digitale marketing kennis en ervaring, om die reden werd Onetomarket ingehuurd.

Oplossing

De combinatie van de juiste mensen, specialistische kennis en project management is Slimbestraten in staat om duurzaam te blijven groeien. Met SEA campagnes die de doelgroep in de juiste fase van de customer journey aanspreken en organische inzichten die ervoor zorgen dat content wordt geproduceerd die de verhouding van betaald- en organisch verkeer in balans brengt.

Warning: Undefined array key "settings_page" in /var/www/vhosts/onetomarket.nl/httpdocs/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/includes/acf/oxygen-acf-integration.php on line 850

Seizoensgebondenheid

Het seizoen voor tuintegels is met name het voorjaar, dat komt aan op knallen in een korte tijd. Op basis van de digitale zoekvolume inzichten die wij hebben gekregen in relatie tot de omzet, weten wij inmiddels hoe wij ieder jaar succesvoller zijn.

Warning: Undefined array key "settings_page" in /var/www/vhosts/onetomarket.nl/httpdocs/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/includes/acf/oxygen-acf-integration.php on line 850

Duurzaam investeren

Met de investering in organisch verkeer is Slimbestraten nog beter in staat om de online budgetten efficiënt te benutten.

Slimbestraten gaf in 2017 aan Onetomarket de opdracht om de volgende stap te zetten in digitale marketing en hiermee het resultaat te verbeteren.

In eerste instantie is het advertising kanaal geoptimaliseerd met de focus op efficiënte omzetgroei, maximale omzet tegen de laagst mogelijke kosten per conversie.

Het seizoen voor tuintegels is met name het voorjaar, dat komt aan op knallen in een korte tijd. De zoekvolumes stijgen dan in korte tijd gigantisch hard en staan dan enkele maanden op hun maximale niveau, voordat ze weer afnemen. Op dat moment komt het erop aan voldoende budget te hebben om zoveel mogelijk verkeer af te vangen. Ieder jaar bereiken we nieuwe records: het afgelopen jaar is de omzet vanuit search advertising met 10,2% toegenomen ten opzichte van een jaar eerder.

Om gedurende het gehele jaar een stabiele onderstroom van verkeer te genereren, is vervolgens een SEO traject ingezet, waarbij grote delen van de website zijn geoptimaliseerd. Nu wordt per thema bepaald wat de tactiek is voor de inzet van SEA en dat scheelt veel in de totale kosten per acquisitie.

 

 

 

quote van de klant

“Onetomarket is een fijne club om mee te werken. Ze begrijpen mijn business, leveren toerekenbaar resultaat en, voor mij heel belangrijk, is zuiver op de graat waardoor wij in het volste vertrouwen samenwerken”

Wat is Slimbestraten?

SlimBestraten.nl is een steenhandel met een groot assortiment en een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Wij leveren steenproducten in 20 landen, voornamelijk aan aannemers van grote projecten. In de Benelux leveren we onze producten ook aan particulieren.

 

meer toffe cases
soortgelijke case studies